Odstąpienia od umowy

Sklep internetowy

1
Wypełnij formularz, a prześlemy Ci mailem etykietę adresową i wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy do wydruku.
2
Zapakuj oświadczenie z produktem, zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniami w transporcie, naklej etykietę i wyślij do nas.
3
Oczekuj na zwrot środków.

Informacje dodatkowe, nt. przysługującego Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie o prawach konsumenta, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.

Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość?

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:
  1. Zgłoś odstąpienie w sklepie internetowym, korzystając z dedykowanego formularza zwrotu i postępuj zgodnie z wytycznymi, jakie otrzymasz na maila lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
  2. Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego - i wyślij go do nas wraz z towarem lub w formie elektronicznej.

Gdzie zwrócić towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:
  1. Zapakuj towar, zabezpiecz przesyłkę przez uszkodzeniami w transporcie i odeślij do nas wraz z oświadczeniem na poniższy adres:
    TERG S.A.
    Magazyn zwrotów i reklamacji
    ul. Jędrzejowska 43B
    93-636 Łódź

W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu w przypadku umowy:
  1. Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta albo Przedsiębiorcy Indywidualnego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki, słuchawki douszne itp.),
  3. Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.),
  4. Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta albo Przedsiębiorcy Indywidualnego, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!