Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli masz konto w serwisie avans.pl, numer znajdziesz również w zakładce “Moje zamówienia”.
W razie
jakichkolwiek
pytań prosimy o kontakt z infolinią:
+48 22 122 33 00
95% przesyłek dostarczamy kolejnego dnia roboczego od momentu wysyłki z magazynu. Dotyczy to standardowych wysyłek kurierskich oraz do paczkomatu.
Tak, każda paczka jest ubezpieczona co najmniej w wysokości jej wartości.
Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce. Procedury postępowania są różne w zależności od firmy kurierskiej, ale zawsze otrzymasz stosowne powiadomienie SMS i/lub e-mail informujące o dalszych krokach.