W autoryzowanym serwisie
Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.
Gdzie znajdę numer zgłoszenia?
Przesłaliśmy Ci go e-mailem lub znajdziesz go na wydruku, który otrzymałeś w sklepie.Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Elektroniczne Centrum Arbitrażu i Mediacji Ultima RATIO. z siedzibą w Warszawie. Wniosek o mediację należy złożyć online uzupełniając formularz dostępny tutaj. Podczas składania wniosku Konsument zobowiązany jest potwierdzić swoją tożsamość przez Profil Zaufany. Szczegółowe informacje o zasadach postępowań mediacyjnych dostępne są na stronie www.ultimaratio.pl.
Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.
Jeśli chciałbyś się z nami skontaktować lub potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu swojej sprawy napisz do nas.