Reklamacje

Zgłoś reklamację:

Przez internet u sprzedawcy
Reklamacja towaru, usługi lub dostawy realizowana poprzez formularz internetowy
Po jego uzupełnieniu, otrzymasz od nas automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, a nasi pracownicy w najkrótszym możliwym terminie skontaktują się z Tobą, w celu przekazania informacji na temat dalszego postępowania z reklamowanym towarem.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania

W autoryzowanym serwisie

To najszybsza i najchętniej wybierana przez Klientów metoda rozpatrywania reklamacji
Pomoc zdalna

Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.

Door to door (niektóre produkty)

Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.

Sprawdź status reklamacji

Sprawdź status

Gdzie znajdę numer zgłoszenia?

Przesłaliśmy Ci go e-mailem lub znajdziesz go na wydruku, który otrzymałeś w sklepie.


sgdata:2022-08-31 | 14:16:25
Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!