Jak dobrze znasz swoją drugą połowę? Wiesz co ceni i kogo lubi tak naprawdę? Potrafisz przewidzieć, jak się zachowa w rozmaitych sytuacjach? Znamy się to przenikliwa gra planszowa, dzięki której okaże się, co rzeczywiście wiecie o sobie nawzajem! Czekają na Was setki rozmaitych pytań i testów, które zbliżą Was do siebie jeszcze bardziej! Grajcie w duecie albo zaproście do zabawy zaprzyjaźnione pary!
Uwaga! Gra wymaga szczerości!
Gra dla dorosłych
Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie. Gra posiada dwustronną planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotyczą sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia. Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!
Jak grać?
Gracze wybierają rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiają swoje pionki i rozkładają karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiają swoje pionki na polach różowych, mężczyźni - na niebieskich. Zakręcenie butelką wskazuje rodzaj zadania, do którego muszą przystąpić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesunąć pionek osoby kręcącej butelką do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.
Uwaga! Pary nie mogą siedzieć obok siebie!
Istnieją cztery rodzaje konkurencji
- Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze muszą zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będą zgodne - konkurencja jest zaliczona.
- Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisują maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich są zgodne konkurencja jest zaliczona.
- Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli są zgodne - konkurencja jest zaliczona.
- Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczają konkurencję.
Zestaw zawiera:
- plansza dwustronna
- 8 pionków
- 55 kart Znamy się
- 55 kart Psychotest
- 55 kart Skojarzenia
- 55 kart Co wybierasz
- 60 żetonów Kupidyn
- tabliczka z butelką
- 1 klepsydra
- 2 tabliczki do rysowania
- 2 flamastry suchościeralne
- ściereczka
- 48 list z zachciankami
UWAGA: Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.