Status zamówienia

Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie jest moja przesyłka?

    Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli masz konto w serwisie avans.pl, numer znajdziesz również w zakładce “Moje zamówienia”.
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią: +48 22 122 33 00

  2. Jaki jest czas dostawy przesyłek?

    95% przesyłek dostarczamy kolejnego dnia roboczego od momentu wysyłki z magazynu. Dotyczy to standardowych wysyłek kurierskich oraz do paczkomatu.

  3. Czy paczki są ubezpieczone?

    Tak, każda paczka jest ubezpieczona co najmniej w wysokości jej wartości.

  4. Nie było mnie w domu w trakcie próby doręczenia, co mam zrobić ?

    Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce. Procedury postępowania są różne w zależności od firmy kurierskiej, ale zawsze otrzymasz stosowne powiadomienie SMS i/lub e-mail informujące o dalszych krokach.

Dogodne opcje dostawy

  • Ekspresowa dostawa kolejnego dnia roboczego
  • Profesjonalna pomoc na każdym etapie realizacji zamówienia
  • Możliwość wyboru usług dodatkowych
Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!