Gra planszowa KAPITAN NAUKA Zakodowany zamek Gra na kodowanie Edycja specjalna

52,99

Najszybsza dostawa:

w poniedziałek14.04.2025

Zamów telefonicznie 22 122 33 00
Rodzaj Gra planszowa Czas gry [min] 15 - 20
Liczba graczy 1+ Wiek 4+
Płeć Chłopiec, Dziewczynka Kod produktu 2037072

Gra na kodowanie Zakodowany zamek. Edycja specjalna (4–10 lat) to wyjątkowe wydanie bestsellerowej gry dla całej rodziny.

 

Wydanie rozszerzone zawiera 35 dodatkowych dużych kart, na których znajdziemy misje do realizacji solo albo w drużynie. Misje podzielone są na różne stopnie trudności, do każdej z nich przygotowane jest rozwiązanie z wyjaśnieniem graficznym krok po kroku. Atrakcyjnym dodatkiem jest drewniany pionek przedstawiający czarodzieja, a całość mieści się w eleganckim, solidnym pudełku.

 

Gra kooperacyjna Zakodowany zamek. Edycja specjalna (4–10 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu.

 

Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch.

 

Gra Zakodowany zamek to nasz bestseller – sprzedaliśmy już ponad 30 000 egzemplarzy tej gry w wersji standard!

 

W edycji specjalnej:

35 dodatkowych kart z angażującymi misjami do realizacji w pojedynkę lub w grupie, drewniany pionek czarodzieja i opakowanie premium, niepowtarzalna możliwość wyboru emocjonującej rozgrywki kooperacyjnej w grupie albo wciągającej zabawy w pojedynkę

 

Gra Zakodowany zamek wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

 

Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu: pomysłowości, efektywnego myślenia, potrzeby eksperymentowania.

 

Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, kreatywność, wytrwałość i cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.

 

Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę magicznym klimatem, oddając atmosferę tajemniczego zamku i zachęcając do zabawy w kodowanie.

 

Okiem Eksperta

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

 

dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

 

Plansza, żetony, karty oraz pionek zostały wykonane z dobrej jakości materiałów, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

 

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

 

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

 

Rozwój: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja

 

Zawartość pakietu:

Plansza, 35 dużych kart, 35 dodatkowych dużych kart z misjami, 32 żetony, drewniany pionek, instrukcja

 

UWAGA Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Rodzaj Gra planszowa
Czas gry [min] 15 - 20
Liczba graczy 1+
Wiek 4+
Płeć Chłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania [mm] 262 x 262 x 50
Gwarancja 24 miesiące
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim
Typ Dla dzieci
Nazwa MARIUSZ JACHIMCZUK EDGARD
Ulica i numer budynku ul. Belgijska 11
Kod pocztowy 02-511
Miasto WARSZAWA
Adres elektroniczny [email protected]
Informacje o bezpieczeństwie Pobierz
Nazwa producenta/importera KAPITAN NAUKA

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!