Gra edukacyjna KAPITAN NAUKA Biegnij, piesku

32,99

Najszybsza dostawa:

JUTRO25.04.2025

Zamów telefonicznie 22 122 33 00
Rodzaj Gra edukacyjna Czas gry [min] 10 - 20
Liczba graczy 2 - 4 Wiek 3+
Płeć Chłopiec, Dziewczynka Kod produktu 2037071

Do biegu, gotowi… hau!

Wybierz jeden z dwóch wariantów gry i weź udział w wyścigu na czterech łapach. Rzuć kośćmi i… start!

 

Gra jest doskonałym treningiem logiki, koncentracji i spostrzegawczości, a dodatkowo ćwiczy umiejętność rozpoznawania kolorów i kształtów.

 

Biegnij, piesku! to gra planszowa, która zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. Gracze mogą wcielić się w rolę jednego z pupili i podjąć wyzwania związane z rozpoznawaniem kolorów i kształtów. Tutaj przyda się bystre oko – spośród wylosowanych kości, wskazujących pola, na które można się udać, należy wybrać to gwarantujące najlepszą pozycję. Wygrywa ten, kto pierwszy pokona całą trasę! W drodze po zwycięstwo przyda się nie tylko spostrzegawczość, lecz także umiejętność rozróżniania kolorów i kształtów oraz… trochę szczęścia. Tory są dwustronne, dzięki czemu możemy stworzyć aż dwa warianty gry – to idealne propozycja, dla tych, którzy szybko się nudzą.

 

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

 

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

 

Rozwój

Myślenie logiczne, koncentracja, spostrzeganie wzrokowe, koordynacja oko-ręka.

 

Zawartość:

12 dwustronnych plansz z torami do ułożenia, 4 pionki – pieski na podstawkach, 10 kości do losowania (6 z kolorami i 4 z kształtami), 3 medale.

 

UWAGA Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Rodzaj Gra edukacyjna
Czas gry [min] 10 - 20
Liczba graczy 2 - 4
Wiek 3+
Płeć Chłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania [mm] 245 x 250 x 55
Gwarancja 24 miesiące
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim
Typ Dla dzieci
Nazwa MARIUSZ JACHIMCZUK EDGARD
Ulica i numer budynku ul. Belgijska 11
Kod pocztowy 02-511
Miasto WARSZAWA
Adres elektroniczny [email protected]
Informacje o bezpieczeństwie Pobierz
Nazwa producenta/importera KAPITAN NAUKA

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!