Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące. Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.
1. Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Zachęcamy do sprawdzenia, czy możliwe przyczyny zaistniałego problemu zostały opisane w dziale pomocy. Być może instrukcja wskaże możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.
2. Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie www producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak: • najczęściej zadawane pytania przez użytkowników, • wykrywanie i usuwanie usterek, • warunki eksploatacji, • dane techniczne, • porady.
Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem lub Działem Reklamacji AVANS.pl poprzez formularz reklamacyjny.
Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.
Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl