Gdy zdarzy się wypadek
Proces zgłaszania usterki z DJI Care Refresh jest łatwy. W razie uszkodzenia wyślij drona do autoryzowanego serwisu DJI z adnotacją o DJI Care Refresh. Następnie otrzymasz wycenę naprawy i wybierzesz pomiędzy naprawą a wymianą sprzętu. Decydując się na wymianę, po uiszczeniu opłaty serwisowej, dostaniesz wymieniony sprzęt w trybie priorytetowym, a przesyłka w obrębie regionu zakupu usługi będzie bezpłatna.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne, tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
