DJI

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesięcy)

275,00

Najszybsza dostawa:

JUTRO08.08.2025

Zamów telefonicznie 22 122 33 00
Rodzaj akcesorium Rozszerzenie gwarancji Zastosowanie Kamery DJI Osmo
Kod produktu 613647 Kompleksowa usługa serwisowaPriorytetowe wsparcie i przywileje VIP
Ochrona sprzętu DJI

Kompleksowa usługa serwisowa

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy, która pozwoli Ci korzystać z kamery bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Dzięki DJI Care Refresh zyskujesz możliwość wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe za niewielką opłatą. Ponadto korzystając z tej usługi, otrzymasz priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Możesz skorzystać z tej usługi w ciągu 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) sprzętu lub w późniejszym okresie po przesłaniu filmu weryfikacyjnego do DJI.

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące) działanie przeznaczenie

Wymiana w razie uszkodzenia

Jeśli posiadasz kamerę DJI Osmo Pocket 3, warto rozważyć wykupienie pakietu DJI Care Refresh. Z tym pakietem w razie uszkodzenia kamery wymienisz ją na nową nawet 4 razy. Koszt każdej wymiany wynosi 219 PLN*. Jeżeli w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody, DJI przedłuży Twoją gwarancję producenta na dodatkowy rok.

*kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące) wymiana koszt

Jak aktywować DJI Care

1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące) aktywacja rejestracja

Gdy zdarzy się wypadek

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące) proces zgłaszanie

DJI Care Refresh nie obejmuje

1. Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2. Skradzionego lub porzuconego produktu.
3. Dodatkowych akcesoriów.
4. Celowej utraty produktu.
5. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10. Usterek wynikających z korzystania z niekompatybilnych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Ochrona DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące) regulamin zasady

Zawartość zestawu

Zestaw zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do Osmo Pocket 3 (24 miesiące).


Rodzaj akcesorium Rozszerzenie gwarancji
Zastosowanie Kamery DJI Osmo
Gwarancja 24 miesiące
Dedykowany model DJI Osmo Pocket 3
Nazwa DJI Europe B.V.
Ulica i numer budynku LA 2992
Kod pocztowy 24569
Miasto Barendrecht
Adres elektroniczny dealer.nl@dji.com
Informacje o bezpieczeństwie Pobierz
Nazwa producenta/importera DJI
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

Podziel się swoją opinią

...

Oceń produkt:

    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu danych osobowych jest TERG S.A., kontakt: TERG S.A., ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów. Twoje dane przetwarzamy w celu opublikowania opinii, w celu jej analizy, oraz w celach marketingowych. Wyrażając swoją opinię możesz przy okazji dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji handlowej. Swoją zgodę możesz cofnąć w każdym czasie na stronie https://www.avans.pl/lp,rezygnacja lub pisząc e-mail na adres rezygnacja@avans.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

    Opinia zostanie opublikowana po weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do kasowania opinii zawierających: wulgaryzmy, teksty reklamowe, wypowiedzi niezwiązane z produktem, a także obraźliwe wobec innych użytkowników serwisu, osób trzecich, instytucji, itp. Szczegóły w regulaminie.
    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane
    Ładuję informacje...
    ...

    Zostań łowcą okazji
    i zapisz się na nasz newsletter!